اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

یوتیوب، یار دوازدهم اسرائیل

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۱:۲۱ ب.ظ

اگر این روزها گذرتان به یوتیوب بیفتد و منتظرید تا تبلیغ اول ویدیو نمایش داده و تمام شود، چشمتان به تصویر معروف بیت‌المقدس می‌افتد که موشک‌های ایران از بالای سرش عبور کردند به همراه یک نوشته بزرگ «ایران قصد تخریب بیت‌المقدس را دارد و اسراییل از آن مراقب کرده! ایران یک تهدید جهانی است.»
شاید بگویید این یک تبلیغ است و ارتباطی با یوتیوب و شرکت مادرش گوگل ندارد، اما این‌طور نیست و یوتیوب آگهی‌ها را هم بررسی و تایید می‌کند.

ماجرا وقتی عجیب می‌شود که بدانید از ۷ اکتبر، زمانی که حملات خون‌بار رژیم صهیونیستی به غزه آغاز شد، یوتیوب نسبت به محتواهای مربوط به غزه حساس حساسیت زیادی پیدا کرد. همان روزها کاربران زیادی در سراسر دنیا نسبت به این واکنش و گاها حذف یکجانبه‌ محتواهایشان اعتراض کردند اما یوتیوب اعلام کرده بود که خط و مشی این شرکت حذف محتوای خشونت آمیز و مربوط به هرگونه نژاد، مذهب و قومیت است!

صرف نظر از آنکه پشت پرده اغلب رسانه‌ها و حتی شبکه‌های اجتماعی در جهان دستهای پنهان رژیم صهیونیستی وجود دارد، استانداردهای دوگانه و تا این اندازه آشکار گوگل عجیب است.
منبع اصلی 
جدید ترین تحلیل حمله ایران به اسرائیلدر گروه هم افزایی #فعالان_دین_و_رسانه
https://eitaa.com/joinchat/3659595787C5258164e46

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی