اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

فیلم سینمایی «در آغوش درخت»

سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۰۳:۲۶ ب.ظ

خلاصه داستان: بحران پیچیده زندگی کیمیا و فرید که دوازده سال از ازدواج‌شان می‌گذرد، جهان زیبای فرزندانشان را بهم می‌ریزد کودکانی که هیچ چیز جز سادگی و مهربانی را در زندگی نمی‌شناسند.
در آغوش درخت به کارگردانی و نویسندگی بابک خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصراللهی‌نسب محصول سال ۱۴۰۱ است. برنده دو سیمرغ بلورین از چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در بهمن ۱۴۰۱

نقد فیلم سینمایی در آغوش درخت . کارگردان : بابک خواجه پاشا ، منتقد : هنگامه بیگ زاده. در آغوش درخت درامی است دغدغه مند اما ناقص.

حکایت والدینی ست که با طلاق میخواهند فرزندانشان را از هم جدا کنند اما نه به نعمت حضور فرزندانشان توجه دارند و نه به تاوانی که ممکن است آنها پس بدهند اشراف دارند.

هزینه ای که آسیب اجتماعی طلاق بر جامعه تحمیل میکند گاهی بیش از تحمل آدمهاست. وقتی خود خواهی یا حتی شرایط جاری مانع دیدن نقاط مثبت طرفین میشود ، نوبت تقدیر است که ورق خود را رو کند. فیلم از عواقب تصمیم های انسانها سخن میگوید وقتی که این عواقب قرار است گریبان دیگران را هم بگیرد.
مخاطب خانواده ای را در معرض فروپاشی می بیند. داستان فیلم با کش و قوس های اعضای یک خانواده شروع می شود که درصدد جدایی و طلاق هستند. بازی های چه کودکان و چه بزرگسالان خوب و باور پذیراست.
در آغوش درخت فیلمی سرشار از رنگ و نور و زندگی و صداست. درخت در این فیلم نماد خانواده است. همان درختی که هر بار در قاب تصویر نمایان می شود اعضای خانواده از آن انرژی، خاطره و معنا دریافت می کنند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی