اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

تریلر جذاب سریال «ارباب حلقه‌ها»

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵ ب.ظ

کمپانی آمازون ویدئویی یک دقیقه‌ای از فصل نخست سریال پرهزینه «ارباب حلقه‌ها» منتشر کرد. 

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، فیلمبرداری فصل نخست سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» در نیوزلند به پایان رسیده و قرار است از تاریخ دوم سپتامبر (۱۱ شهریور) توسط سامانه نمایش آنلاین آمازون عرضه شود. 

هنوز اطلاعات دقیقی درباره داستان و همچنین عنوان اصلی سریال فاش نشده است اما گفته شده داستان این سریال در دوران به اصطلاح عصر دوم روی می‌دهد که هزاران سال پیش از رویدادهای شش فیلم سینمایی ساخته شده توسط «پیتر جکسون» بر اساس رمان‌های «جی. آر.آر تالکین» است. 

پیش از این خبرهایی از هزینه ساخت بیش از ۴۶۵ میلیون دلاری برای ساخت فصل نخست از سریال «ارباب حلقه‌ها» در کشور نیوزلند منتشر شده بود و البته این جدا از ۲۵۰ میلیون دلاری است که برای خرید حق ساخت این سریال به بنیاد  «جی. آر. آر تالکین» پرداخت شده است. 

این در حالی است که هزینه ساخت سریال معروف «بازی تاج و تخت» محصول شبکه «HBO» برای هر فصل ۱۰۰ میلیون دلار اعلام شده بود و هزینه ساخت هر ایپزود آن نیز بین ۶ تا ۱۵ میلیون دلار بوده است. 

پیش‌بینی می‌شود چهار فصل دیگر نیز برای سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» ساخته شود که در این صورت این سریال به یکی از پرهزینه‌ترین سریال‌های تاریخ تبدیل خواهد شد.

کمپانی آمازون چندی پیش اعلام کرد ساخت فصل‌های بعدی سریال «ارباب حلقه‌ها» را از نیوزلند به بریتانیا منتقل خواهد کرد. 

سه‌گانه سینمایی «ارباب حلقه‌ها» شامل سه فیلم «ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه» (۲۰۰۱)، «ارباب حلقه‌ها: دو برج» (۲۰۰۲) و «ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه» (۲۰۰۳) در مجموع با هزینه ۲۸۱ میلیون دلاری به کارگردانی «پیتر جکسون» ساخته شده و در مجموع به فروشی بالغ بر دو میلیارد دلار در گیشه جهانی سینما دست یافت.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی