اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

آیا سیملاروب جایگزین الکسا می شود؟

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۰۲:۲۸ ب.ظ

نحوه استفاده از similarweb برای آنالیز سایت رقبا

similarweb یا سیملاروب نام ابزاری بسیار کارآمد در حوزه بازاریابی دیجیتال و متعلق به شرکت similargroup است. این شرکت در زمینه تحلیل داده و اطلاعات آنلاین فعالیت می کند. برای ساخت اکانت میتوانید از طریق لینک سایت similarweb.com اقدام کنید. فقط حتما از فیلترشکن استفاده کنید.

ابزار تحلیل سایت سیملاروب به نوعی یک رقیب جدید برای ابزار الکسا است. تحلیل و تجزیه سایت با ابزار similarweb به صورت رایگان امکان پذیر است. اما با کمک نسخه پولی آن میتوانید به امکانات بیشتری دسترسی پیدا کنید. شرکت ارائه دهنده این ابزار تا به حال به واسطه معرفی افزونه similarsite برای مرورگرهای کروم و دیگر مرورگرها شناخته شده بود.

اگر علاقه مند هستید تا سئو سایت خود را چک آپ کنید تا عیب ها و مشکلاتش را بر طرف کنید پیشنهاد می کنیم حتما مطلب بهترین سایت های آنالیز سئو را بخوانید و از مشاوره تخصصی ما در ویکی دمی هم استفاده کنید.

 

مدیران شرکت معتقد هستند که از نظر جمع آوری داده ها بسیار بهتر و دقیق تر از رقبا عمل می کنند. طبق تجربه های بسیاری از وبسمترها و دیجیتال مارکترها استفاده از نسخه پریمیوم سیملار وب بسیار مفید بوده و اطلاعات باارزشی درمورد سایت رقبا در اختیاران قرار میدهد اما استفاده از آن برای دیجیتال مارکترهای ایرانی صرفه ندارد.

با اینکه هنوز هیچ ابزار سنجشی دقیق تر از داده‌های وبسایت‌ها برای افراد غیر از صاحبان خود وب سایت‌ها وجود ندارد، اما نمی‌توان از اهمیت تخمین‌های ارائه شده توسط چنین شرکت‌هایی صرف نظر کرد.

مزیت استفاده از ابزار تحلیل دیجیتال سایت با سمیلاروب چیست؟

هیچ کدام از ابزار های تحلیل وبسایت نمی توانند مثل اطلاعاتی که شما از طریق آنالیتیکس از وبسایتتان دریافت میکنید به شما آمار و ارقام دهند. اما حتی اگر اطلاعات های SimilarWeb صد در صد هم دقیق نباشد، به شما امکان دریافت آمارهای بازدید و ترافیک سایت رقیب را می دهد.

پیشنهاد می کنیم برای آنکه از میزان دقت آمارهای دریافتی از این ابزار اطمینان حاصل کنید، اطلاعات به دست آمده را با آمارهای سایت خود مقایسه کنید. همچنین برای اینکه آمار سایت شما به صورت خیلی دقیق تر بررسی شود لازم نیست حتما پلان خریداری کنید. کافیست آمارگیر گوگل آنالیتیکس خود را در این سایت ثبت کنید تا آمار سایت شما به صورت دقیق تر نشان داده شود.

این وب سایت به صورت رایگان آمار سایت شما را در 3 بازه زمانی ۲۸ روزه، ۱ ماهه و ۳ ماهه نشان می دهد و به شما اجازه میدهد تا 5 از سایت رقبا را با سایت خود مقایسه کنید. همچنین 5 تا از Top keyword های سایت خود را هم مشاهده کنید.

 

افزونه کروم ابزار Similarsite

 

نکته قابل توجه در استفاده از این ابزار آنالیز سایت این است که زمانی سمیلاروب میتواند گزارش کاملی به شما ارائه دهد که وبسایت شما ترافیک خوبی یه صورت روزانه و ماهانه داشته باشد. برای مثال سایت دیوار میتواند یکی از همین وبسایت ها باشد.

اطلاعاتی که از طریق افزونه similatsite به دست می آوریم را در یک کادر قرمز قرار داده ام. میزان بازدید یا ترافیک ماهانه سایت، رتبه سایت در یک کتگوری خاص و رتبه کشوری وبسایت (رتبه داخل ایران) است. همچنین شما میتوانید لیستی از سایت های مشابه با حوزه کاری خودتان را هم در قسمت پایین مشاهده کنید و این لیست را بر اساس همان سه فاکتور که گفته شد مرتب کنید تا تحلیل خوبی از وبسایت های هم حوزه خود به دست آورید.

امکانات ابزار تحلیل سیمیلاروب چیست؟

پس از ورود به سایت حتما برای خود اکانت درست کنید و ابتدا هم حتما سایت خودتان را تحلیل کنید تا بتوانید اطلاعات به دست آمده را با آمارهای وبسایت خود مقایسه کنید و از واقعی بودن آن مطمئن شوید. البته توجه کنید که روشن کردن فیلتر شکن برای این ابزار ضروری است.

  طراحی سایت کرمانشاه

ما در پیج اینستاگرام ویکی دمی در یک پست استفاده از آمار سیمیلاروب را با سایت الکسا مقایسه کرده ایم و درمورد اینکه کدام یک برای تخمین رتبه های جهانی و کشوری دقیق تر هستند صحبت کرده ایم . پیشنهاد می کنیم حتما مطلب تفاوت ابزار سمیلاروب و الکسا را در پیج ما مطالعه کنید.

تعیین رتبه سایت با ابزار سمیلار وب

تعیین رتبه کشوری در ایران و جهانی سایت هم از طریق افزونه و هم از طریق خود سایت مشابه با ابزار الکسا برای شما هم فراهم است.

 

 

میزان ترافیک و بازدید سایت

با استفاده از این ابزار میتوانید میزان بازدید وب سایت خود را در طول بازه زمانی مشخص مشاهده کنید و با وارد کردن 5 تا از سایت رقبا تحلیل خوبی از میزان بازدید خود و آنها به دست آورید. تحلیل بازدید های روزانه و هفتگی یک سایت هم از جمله مزایای این بخش است. همچنین میزان ترافیک به سایت با دستگاه موبایل و دسکتاپ خود را هم چک کنید.

 

 

میزان Engagement سایت

از جمله اطلاعات کاربردی که به وسیله ابزار تحلیل سایت سیملار وب به دست می آید میزان نرخ پرش، تعداد صفحات دیده شده توسط هر کاربر، میانگین مدت زمان بازدید کاربر خواهد بود.

 

 

منبع کانال های ترافیک ورودی سایت

شناسایی منبع اصلی ترافیک ورودی سایت شما، درک بهتری از نقاط ضعف و قوتتان میدهد. با استفاده از اطلاعات این بخش متوجه خواهید شد در کدام بخش به نتیجه دلخواه رسیده اید و در کدام منبع مد نظرتان، مانند شبکه های اجتماعی، ضعیف عمل کرده اید.

 

 

این آمار میتواند به استراتژی بازاریابی سایت شما و بررسی کانال های فروش رقبا کمک کند تا بهترین راه های بازاریابی دیجیتال را برای سایت خود انتخاب کنید. معمولا میزان بازدید از طریق کانال های شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ برای سایت های خارجی بسیار بیشتر است .

تحقیق کلمات کلیدی در ابزار تحلیل سایت سمیلار وب

ابزار آنالیز کلمات و کلیدواژه های برتر در زمینه کسب و کار از طریق همین فیچر انجام می شود. در ابزار تحلیل سایت سیملاروب بخش های مختلفی وجود دارد که به شما امکان می دهد که تحقیق کلمات کلیدی خود را جامع تر انجام دهید. .

 

 

 بخش Find keyword: شما میتوانید مثل تمام ابزارهای دیگر با دادن کلمه اصلی، کلمات پیشنهادی، کلمات مرتبط و کلماتی که ترند هستند رو دریافت کنید و میزان سرچ و حتی میزان ترند بودن شون رو هم باهم مقایسه کنید

بخش keyword Gap: این بخش برای آنالیز و شناسایی کلماتی که سایت شما یا رقبا روی آن کار نکرده اند و شما فرصت آن را دارید که برای این دست از کلمات کلیدی کار کنید را نمایش می دهد.

بخش keyword Seasonality / keyword by Industry

امکان سرچ کلمات در یک حوزه خاص و رتبه بندی کلمات با توجه به یکسری زمان های خاص با کمک این بخش قابل شناسایی است.

اگر سایت شما ترافیک زیادی ندارد نمیتوانید از این ابزار برای تحلیل سایت خود استفاده کنید اما آنالیز ترافیک سایت های رقبا و معیارهای دیگر بازاریابی دیجیتال برای شما فراهم است.

طی بررسی های که بسیاری از منابع معتبر انجام داده اند آمارهای این سایت برای دیدن رتبه واقعی سایت ها و سفارش تبلیغات بر مبنای رتبه جهانی و داخلی بسیار قابل قبول تر از الکسا می باشد.

برای اینکه از همین الان استفاده از ابزار Similarweb را به جای الکسا استفاده کنید از طریق همین لینک وارد سایت Similarweb شده و برای ساخت اکانت رایگان اقدام کنید.

 

نظرات (۲)

سیملاروب  قعطا جایگزین بهتری نسبت به الکسا خواهد بود

سیملاروب ابزار قوییه و الگوریتمش از الکسا پیچیده تر هم هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی