اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
مردم ویتنام بعد از بهره‌برداری از پل طلایی احساس خود را این گونه بیان کردند: «وقتی از پل عبور می‌کنیم، حس می‌کنیم که از میان دستان خدا عبور می‌کنیم و خداوند نگهدار ماست.» و همین امر موجب شد که نام پل دست خدا روی این پل معروف ویتنامی گذارده شود.

طی چند سال اخیر پل‌های منحصر به فردی در سراسر دنیا ساخته شده‌اند که باعث هیجان بیشتر برای گردشگران و افراد محلی شده است. به این مجموعه پل‌های جالب می‌توان پل کائو وانگ یا پل طلایی ویتنام را اضافه کرد که در کوهستان قرار دارد و به نظر می‌رسد دو دست سنگی بزرگ آن را نگه‌ داشته‌اند. به همین علت این پل، به پل دستان خدا هم معروف شده است.

تاریخچه پل دستان خدا

پل دستان خدا یا پل طلایی که در دانانگ واقع شده است، در سال ۱۹۱۹ ساخته شد. این پل که قسمتی از یک مجموعه تفریحی در ویتنام است، مراجعه‌کنندگان را با عبور از روی پل، به سمت یک مجموعه تفریحی هیجان‌انگیز هدایت می‌کند.

با این که این پل برای مجموعه تفریحی ساخته شد اما در کمتر از چند سال، به نمادی از شهر دانانگ ویتنام تبدیل شد. این پل بیش از ۲ میلیارد دلار، هزینه برداشته است. به نظر می‌رسد که این هزینه کاملا ارزش داشت چرا که سالانه بیش از ۱.۵ میلیون بازدید‌کننده، از روی این پل عبور می‌کنند.

جنس پل از سنگ نیست!

یکی از نماینده‌های شرکت سازنده گفته است که بر خلاف تصور عمومی که گمان می‌شود جنس دست‌ها از سنگ تراشیده شده است، این دست‌ها ابتدا به صورت اسکلت درآمده وسپس روی آن، با کمک فلزهای مناسب، پوشیده شده است.

در نهایت با فایبرگلاس، این پروژه به پایان رسیده است. زمان ساخت این پل، حدود یک سال به طول انجامید.

چشم انداز پل

پل طلایی ویتنام با ارتفاع ۱۴۰۰ متر و طول ۱۵۰ متر، چشم‌انداز پانوراما از مناظر با‌شکوه و مناطق اطراف شهر را به نمایش می‌گذارد. در طول مسیر ۸ محل مناسب برای استراحت و لذت بردن مردم از این مناظر، تعبیه شده است.

مردم تصور می‌کنند که این پل، توسط این دو‌دست نگهداری می‌شود در صورتی که این دو‌دست کاملا نمادین هستند و هیچ نقشی در نگهداری این پل ندارند. علاوه بر مناظر معرکه کوهستان، گل‌های بنفش کاشته شده در طرفین پل نیز باعث تحسین بازدیدکنندگان می‌شود.

این پل ویتنامی امروزه یکی از بهترین مکان ها برای فیلمبرداری عروس و داماد است. تقریبا می‌توان گفت که بیشتر مردم ویتنام، برای فیلمبرداری عروسی خود، به این پل زیبا می‌روند.

مسیر رسیدن به پل طلایی استفاده از تله کابین است. زمانی که سوار تله کابین شوید، چشم‌اندازی از جنگل‌های بی‌نظیر و کوه‌های پوشیده از درختان را خواهید دید.

 

 

نظرات (۳)

دوست من از اینکه تخصصی و با اولویت گردشگری کار می کنید ممنون ام. جاذبه های گردشگری ایران هم فرصت های بزرگی داره ایجاد می کنه 

دره درویشان از مناطق زیبای طبیعت گردی در استان مازندران

https://arga-mag.com/854152/%d8%af%d8%b1%d9%87-%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b4%d8%a7%d9%86

مجموعه‌های خرید اقساطی خودرو تحویل فوری در ایران کم نیستند. از این رو باید دقت کنید که اعتبار، سابقه و خوشنامی مجموعهhttp://qestabad.com/ در چه وضعیتی قرار دارد. گاها یک مجموعه با تبلیغات وسیع تلاش می­‌کند تا خود را معتبر و سرشناس نشان دهد. اما به گواه کسانی که پیش از شما از آن­‌ها خرید کرده­‌اند، به تعهدات خود در قبال خریدار پایبند نیست. به عنوان مثال بسیاری از مجموعه­‌ها در آگهی طرح­­های شگفت انگیز خود از تحویل فوری سخن به میان می‌­آورند، اما در واقعیت آنقدر خریدار را معطل می­‌کنند که لذت خرید خودرو را از بین می‌­برند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی