اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

نحوه ثبت نام تماشاگران در برنامه «همرفیق»

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۳۸ ب.ظ
تماشاگران مى‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن «آپ» و «گزینه همرفیق»، برای حضور در برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی اقدام به ثبت نام نمایند.

«همرفیق» با اعلام اینکه ضبط این برنامه از هفته آینده کلید زده مى‌شود، از آغاز ثبت نام تماشاگران این برنامه خبر داد. علاقه‌مندان براى حضور در این برنامه به عنوان تماشاگر، از امروز مى‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن «آپ» و «گزینه همرفیق» اقدام به ثبت‌نام نمایند.

«همرفیق» با اجرا و کارگردانى شهاب حسینی و تهیه کنندگى حسن خدادادى با حضور چهره هاى محبوب کشور در فضایى متفاوت بزودى به صورت انحصاری از «پلتفرم نماوا» منتشر خواهد شد. مهم‌ترین برگ برنده «همرفیق» نسبت به برنامه‌هایی که تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده، حضور خود شهاب حسینی در مقام مجری برنامه است. از آخرین باری که شهاب حسینی به عنوان مجری در یک برنامه حضور داشته است، بیش از ١٢ سال می ‌گذرد! 

حضور هنرمند خوش‌فکری مانند سروش صحت به عنوان نویسنده در این برنامه، مخاطب را امیدوار  و البته توقع تماشای یک برنامه متفاوت را برای او ایجاد می‌کند. پیش از پخش برنامه نمی‌توان درباره عیار مهمانان آن قضاوت کرد، اما احتمالا بسیاری از چهره‌هایی که کمتر گفت‌وگو می‌کنند و در برنامه‌های اینترنتی و تلویزیونی حاضر نمی‌شوند، به اعتبار جایگاه هنری شهاب حسینی در «همرفیق» حضور خواهند یافت، بنابراین مخاطب هم به تماشای برنامه ترغیب خواهد شد.

نظرات (۱)

۲۳ اسفند ۹۹ ، ۱۸:۱۱ سارا ظهیری

خواستم تو برنامه هم رفیق ثلت نام کنم

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی