اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

به گزارش اسطوره سازان، سریال بچه مهندس سه بر خلاف سه اپیزود قبلی خود از سریال اجتماعی موفق به سریال جذاب و مخاطب پسند اجتماعی بار درخشش چهار قسمت پخش شده روبرو شده است. این سریال در هر قسمت معادل یک فیلم سینمایی بدون نماهای اضافه اطلاعات  با مخاطب ارتباط  برقرار می کند و بنوعی مخاطبان تلویزیون را پس از سریال های ضعیف نوروزی امسال دارد میخکوب می کند. هر چند سریال در پایتخت  اتفاق می افتد و ظرفیت جاذبه طبیعی سریال موفق نون خ را ندارد اما بدون هندی نمایی  و اغراق با بکارگیری ظرفیت دانشگاهی و دانشگاه های درجه یک کشور در حال پایه ریزی سبک سریال های متکی به توان داخلی ایران و جابجایی خیلی از استانداردهای سریال موفق ایرانی است و بنوعی ظرفیت  دوئل شبکه ها در جذب مخاطب را دارد.

در فصل سوم این سریال در کنار روزبه حصاری بازیگر نقش «جواد جوادی» و شخصیت اصلی داستان، بازیگران دیگری همچون فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری به عنوان بازیگران جدید در «بچه مهندس» حضور دارند. شخصیت های که همگی جدید اند و گویا سریالی از نو  فقط به مدد حافظه تصویری ساخته می شود.

بازیگران و خلاصه داستان بچه مهندس ۳

سریال بچه مهندس ۳ در ۳۵ قسمت توسط حسن وارسته در حال نگارش است و این روزها گروه تولید در دانشگاه امیرکبیر، خوابگاه دانشگاه علامه طباطبایی و … مشغول به تصویربرداری هستند.

تصویربرداری این سریال در روزهای میانی تیرماه در منطقه سازمان آب آغاز شده و فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری و روزبه حصاری در نقش جوانی جواد جوادی به ایفای نقش پرداختند.

 

در حال تکمیل

نظرات (۱)

سایتتون عالیه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی