اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

از 10سال پیش که کمپانی «مارول» اولین فیلم «مرد آهنی» را ساخت داستان ها و شخصیت های پیچیده ای را خلق کرده که همگی در «انتقام جویان: جنگ بینهایت» حضور دارند. این فیلم که در هفته سوم اکرانش همچنان در صدر جدول پرفروش ترین ها قرار دارد، تنها در هفته اول ۱ میلیارد دلار فروش گیشه داشت.

 انتقام جویان برای طرفداران فیلم های ابرقهرمانی مارول، فیلمی است که مدت ها است منتظر دیدن آن هستند اما برای دیگر افراد شاید این فیلم با داشتن 18 شخصیت با پیشینه های مختلف کمی گیج کننده باشد. خبر خوب اینکه برای لذت بردن و فهمیدن این فیلم نیازی نیست هر 18 فیلم را ببینید. در اینجا فهرستی از فیلم هایی که نیاز است قبل از دیدن انتقام جویان تماشا کنید قرار دارد:

۱-مرد آهنی(2008) Iron Man

اولین فیلم کارگردان «جان فاورو» نه تنها مرد آهنین را معرفی می کند، بلکه ساختار، لحن و سبک را برای فیلم های بعدی کمپانی مارول پایه گذاری می کند.

۲-کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو(2011) Captain America: The First Avenger

انتقام جویان

«استیو راجرز» و «تونی استارک» پایه های اصلی داستان هستند. دانستن ماجرای آنها یعنی «کاپیتان آمریکا» و «مرد آهنی» برای فهمیدن فیلم بسیار مهم است.

۳-انتقام جویان(2012) The Avengers

انتقام جویان2018

این فیلم برای اولین بار ابرقهرمانان را دور هم جمع می کند و هیجان و تحرکی که بین آنها شکل می گیرد را نشان می دهد. به علاوه شخصیت های «بیوه سیاه»، «هالک» و «شاهین چشم» را معرفی می کند.

۴-کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان(2014) Captain America: The Winter Soldier

انتقام جویان2018

کاپیتان آمریکا نقشی بزرگ و کلیدی در فیلم های «مارول» دارد و همه جزئیات فیلم و شخصیت ها حائز اهمیت اند. سرباز زمستان زمینه را برای اتفاقات بعدی آماده می کند و البته فیلم بسیار خوبی برای دیدن  است.

۵-نگهبانان کهکشان(2014) Guardians of the Galaxy

انتقام جویان2018

با این فیلم وارد مسائل فضایی می شوید و این مقدمه ای است برای معرفی شخصیت هایی مثل: تانوس و سنگ های بینهایت که قرار است در «جنگ بینهایت» آنها را ببینید.

۶-کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی(2016)  Captain America: Civil War

انتقام جویان2018

بعضی «جنگ داخلی» را بهترین فیلم «مارول» می دانند. غیر از ماجرای «تونی استارک» و «استیو راجرز» در این فیلم با شخصیت های جدید مثل «پلنگ سیاه» و «مرد عنکبوتی» آشنا می شوید و با دیدن آن می توانید «انتقام جویان: عصر اولتران» را از این لیست حذف کنید.

۷-دکتر استرنج(2016) Doctor Strange

انتقام جویان2018این شخصیت تازه به «مارول» اضافه شده و هنوز با شخصیت های اصلی تعامل نداشته اما در «جنگ بینهایت» نقشی کلیدی دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی