اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

کمپین تبلیغاتی «چرا اسلام» در فلوریدا

پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۱ ب.ظ

این خبر در تاریخ ۱۳م دیماه ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ذکر شده، در پرتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

کمپین تبلیغاتی «چرا اسلام» بە همت محفل اسلامی شمال آمریکا (ICNA) در نیویورک با هدف تلاش برائ از بین بردن تصورات نادرست در مورد اسلام، با آغاز سال نو میلادی در ایالت فلوریدای آمریکا بە فعالیت درآمد.

به گزارش اسطوره سازان این کمپین تبلیغاتی با همکاری سازمان‌های اسلامی شهر «لانگ‌وود» (Longwood)، مرکز اسلامی شهر «اورلاندو» (Orlando) و بنیاد متحده مسلمان در شهر «لیک مری» (Lake Mary) ایالت فلوریدا برگزار شده است.

این کمپین با هدف افزایش شناخت مردم آمریکا نسبت بە دین اسلام و از بین بردن سوءتعبیرات و تصورات نادرست در مورد این دین، در شب سال نو میلادی در شهرهای «اورلاندو» و «دیتونا بیچ» فلوریدا راه‌اندازی شد.

۲۹ بیلبورد تبلیغاتی نصب شده در بزرگراه‌ها و خیابان‌های پرتردد، با ارائه شعارهایی در مورد اسلام، بینندگان را بە بازدید از پایگاه اطلاع‌رسانی whyislam.org که از سوی محفل اسلامی شمال آمریکا راه‌اندازی شده است و بە معرفی اسلام و دیدگاه‌های اسلامی می‌پردازد، دعوت می‌کنند.

«ابراهیم(ع)، موسی(ع)، عیسی(ع) و محمد(ص)؛ یک خانواده، یک پیام»، «اسلام: پیام ابراهیم، موسی، عیسی و محمد» و «محمد(ص): رحمتی برائ جهانیان» از جمله شعارهایی می باشند که بر روی این بیلبوردهای تبلیغاتی درج شده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی