اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

سری پوسترهای جذاب فیلم ها (1)

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۱ ب.ظ

پوستر فیلمهایی که در پارت 43 سلام سینما مشاهده خواهید کرد: Blade Runner 2049 و Geostorm و Isle of Dogs و Jigsaw و Jumanji 2: Welcome to the Jungle و Kill Switch و Killing Gunther و Kingsman 2: The Golden Circle و !Mother و The Greatest Showman و The Star و Thor 3: Ragnarok.

zzKingsman-poster09.jpg

هفته‌ای تازه از راه رسید و باری دیگر با سری "پوستر پارتی" در خدمت شما عزیزان هستیم، با این توضیح که شما می‌توانید پوستر سفارشی مورد علاقه خود را برای هفته‌ی آینده در بخش نظرات به ما اعلام کنید، با هم به سراغ پوسترهای این هفته می‌رویم.


- در ابتدا سری پوسترهای تازه منتشر شده از قسمت دوم فیلمی که هوادارانش برای تماشای آن سالها در انتظار بودند.

- دومین پوستر مربوط فیلمی در ژانر فاجعه خواهد بود که به دلیل طراحی پوستر آن و ایده دزدی از چند پوستر مشهور سینما و ترکیب آنها با یکدیگر، واژه‌ی فاجعه برای پوسترش نیز بیگانه نخواهد بود!

- تنها تیزر پوستر منتشر شده از عنوان انیمیشن (استاپ موشن) جدید وس اندرسون که مانند عناوین قبلی این کارگردان از ستارگان زیادی برای صداپیشگی اثر بهره برده.

- عروسک ترسناکِ آشنا در هاله‌ای از ابهام!

- پوستر رسمی قسمت دوم فیلمی کمدی/اکشن که احتمال تکرار موفقیت قسمت نخست آن به سمت صفر میل می‌کند!

- پوستر متفاوتی که هم عنوان و هم نمای دید آن برای دنبال کنندگان ویدئوگیم آشنا به نظر خواهد رسید.

- اگر مایل هستید تا آرنولد شوارتزنگر را در فیلمی کمدی/اکشن و در نقشی متفاوت ببینید باید کمی صبر داشته باشید و فعلا نظاره‌گر پوسترش باشید.

- سری پوسترهای قسمت دوم فیلم دیدنی و اکشن سال که در پوسترهای تازه منتشر شده‌اش شخصیتهای اصلی فیلم در دو گروه آمریکایی‌ها و بریتانیایی‌ها تفکیک شده‌اند.

- و باز هم دو پوستر جدید از مادرِ دارن آرونوفسکی!

- پوستر جداب از فیلم موزیکال/درام/زندگینامه‌ای که بر اساس زندگینامه‌ی "فینیاس تیلور بارنوم" مجری و برنامه‌گذار نامدار قرن نوزدهم ساخته شده و در آن بازیگرانی چون هیو جکمن، زک افرون، زندایا و میشل ویلیامز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

- پوستر انیمیشن جدید کمپانی سونی که در آن شاهد ماجراجویی‌های کره خری بازیگوش به همراه دیگر حیوانات همراهش خواهیم بود.

- در آخر سومین پوستر رسمی قسمت سوم ابرقهرمان مارول که برای مدتی خبری از آن نبود.

قانونی بخرید و دانلود کنید


شاباش
یتیم خانه ایران
سه بیگانه
امتحان نهایی
افسونگر
قاب سینما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی