اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

دکتر حسن خجسته باقرزاده؛ معاون پیشین صدا و سیما، در حاشیه هشتمین جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی، در گفت وگو با شبکه جهانی ولایت به بیان نقطه نظرات خود در مورد لزوم ایجاد گفتمان وحدت و قدرت رسانه ای جهان اسلام پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شبکه جهانی ولایت، دکتر خجسته، در این گفت و گو با  اشاره به انتخاب"گفتمان وحدت و قدرت رسانه ای جهان اسلام" برای شبکه جهانی ولایت عنوان کرد: من خیلی خوشحال هستم که در محضر عزیزان شبکه ولایت هستم. این شعار گفتمان وحدت، واقعا مبنایی اساسی است. علتش هم این است که ما باید یک بار همه مسلمانان را زیر یک چتر نگاه کنیم. از حیث جمعیت، از حیث ظرفیت، از جنبه شرایط ژئوپولوتیکی، امکان، توان و قدرت بسیاری است . بیاییم در سطح جهان ببینیم بر اساس این ظرفیت هایی که داریم، چه سهمی از جهان داریم؟ چه سهمی در تصمیمات جهانی داریم؟ هیچ.  چرا؟ برای اینکه کشورهای اسلامی مثل ذره های دور از هم افتاده هستند. مسلمانان و فرق اسلامی مثل گروه های دور از هم افتاده هستند. از قدیم هم این بحثی که بین فرق اسلامی تفرقه بیاندازند وجود داشته است؛ چون همه متوجه بودند که اگر این وحدت اتفاق بیافتد، چه نتایج عجیبی خواهد داشت.

 وحدت، شعار بنیادین و اساسی است؛ امیدوارم شبکه ولایت در تحقق این شعار موفق باشد

..... در ادامه دکتر خجسته با اشاره به جایگاه ماهوی و ضرورت شبکه جهانی ولایت عنوان کرد: وجود شبکه هایی مانند شبکه ولایت که برای دفاع از حقانیت شیعه و پاسخ مستقیم به شبهه پراکنی شبکه های وهابی است برای اینکه فکر نکنند شیعه حرفی برای گفتن ندارد برای شکستن نظریه مارپیچ سکوت ضرورت است. می شود گفت وجود شبکه ای مانند شبکه ولایت برای شکستن و نقض مارپیچ سکوت ضروری است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی